Voor 22:30 besteld, vandaag verzonden! €5,95 verzendkosten 14 dagen bedenktijd Niet goed, geld terug garantie

Verzenden, garantie & retourneren

Levering

Een bestelling wordt in de meeste gevallen binnen 24 uur verzonden. Hierbij geldt: voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden. Wij streven ernaar het pakketje de volgende dag bij je af te leveren. Op zaterdag en zondag wordt er niet verzonden, dit valt dan buiten de 24 uur. Heeft u uw bestelling niet binnen 2 werkdagen binnen (en zitten er geen pre-orders bij de bestelling)? Neem dan even contact met ons op. NA 14 dagen is het niet meer mogelijk voor ons om een onderzoek op te starten bij de PostNL. Meldt het ons zo snel mogelijk indien je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. 

Preorder

Pre-order bestellingen worden verstuurd vanaf de aangegeven datum. Heeft u meerdere artikelen besteld? Dan wordt dit tegelijk met uw pre-order item verzonden. Bestellingen die vanaf vrijdag 17:00 t/m maandag 11:30 zijn gemaakt kunnen wij aangezien we gesloten zijn niet meer aanpassen of annuleren. (Wij pakken namelijk niet zelf in en het bedrijf wat onze bestellingen verstuurd ontvangt geen mails van klanten).

De bestellingen worden geleverd met PostNL. Is uw bestelling vertraagd dan zijn wij hier niet aansprakelijk voor. Wij zullen een onderzoek opstarten en er alles aan doen om de bestelling z.s.m. bij u af te leveren.  Voor een onderzoek staan maximaal 8 werkdagen. Wij vinden dat dit uiteindelijk nooit ten koste van de klant mag gaan. Dit houdt in dat u het bedrag terugkrijgt of dat uw Klarna factuur wordt aangepast indien er geen uitsluitsel kan worden gegeven over het pakket.

Verzendkosten

Onze verzendkosten bedragen €6,95.

Ophalen in de winkel

Wanneer je een bestelling op wil halen in de winkel kun je ons een berichtje sturen via Facebook, Instagram of de mail. Geeft aan om welk item het gaat, welke kleur en welke maat je zou willen hebben. Wij zullen kijken of het item op voorraad is

Wanneer je het bij de extra informatie aangeeft wordt je bestelling alsnog verzonden omdat de pakketjes extern ingepakt worden.

Retourneren:

Bent u toch niet helemaal tevreden met de bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren! Lees hieronder hoe u de bestelling kunt retourneren.
Check eerst of uw bestelling in aanmerking komt voor retourneren:
  • Retourneren kan binnen 14 dagen. Het artikel moet binnen 14 dagen na verzenden bij ons in de winkel in goede orde zijn ontvangen. Hierna vervalt het recht op een terugbetaling van de bestelling. Houdt er rekening mee dat het factuur van Afterpay gewoon voldaan moet worden bij het te laat terugsturen van een bestelling.
  • De artikelen dienen ongedragenongewassen en onbeschadigd te zijn. Ook dienen alle kaartjes nog bevestigd te zijn aan het item.
  • Sierraden, panty’s, tassen en overige artikelen uit de accessoires rubriek mogen niet geretourneerd worden i.v.m. hygiëne. Stuur je toch een bestelling terug? Dan zul je de bestelling weer terugontvangen en worden de verzendkosten in rekening gebracht!
  • De verzendkosten om te retourneren zijn voor de klant zelf. 
  • Zonnebrillen: De zonnebrillen mogen geretourneerd worden. Dit is voor eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen die veroorzaakt worden door het transport. 
  • Bikini’s/badpakken mogen niet worden. 

Afgeprijsde artikelen of items uit onze sale rubriek mogen NIET  geretourneerd worden. 

Terugbetaling van het tegoed voldoen wij binnen 14 werkdagen (ex verwerkingstijd van een bank). We storten het bedrag terug op de rekening waarmee betaald is. Bewaar uw verzendbewijs en track en trace code goed totdat uw retourpakket volledig juist aangekomen afgehandeld is. 
Als het pakket klaar is gemaakt voor verzending, kun je het inleveren bij het dichtstbijzijnde postkantoor om het (op eigen kosten) te versturen naar onderstaand adres. LET OP: Dit hoeft niet persé via PostNL! Voeg de pakbon of zelf een papiertje met je gegevens bij de retourzending, zo weten wij van wie het pakketje is! Schrijf tevens op waarom de items retour komen. Let op verwijder het label of plak het nieuwe label hier overheen zodat het pakketje niet naar het oude adres wordt verzonden. Mocht dit wel gebeuren zijn wij hier niet verantwoordelijk voor.

Retouradres:

My Brendz 

Branderweg 1D

8042PD, Zwolle

Pakketjes die naar een service punt worden verzonden kunnen hier niet worden opgehaald door ons.

Retourneren kan alleen naar het retouradres. 

Pakketjes mogen ook binnen de retourtermijn teruggebracht worden in de winkel. 

Wij verwerken de retourpakketten binnen 14 dagen. 

Garantie

  • Wij geven geen garantie op enig soort van bedrukking of beplakking van een artikel. (Pailletten, Strassteentjes, studs, bolletjes, franjes of plakletters enz.)
  • Wij geven geen garantie op accessoires zoals oorbellen, kettingen, riemen, armbanden en hoeden.
  • Bij alle schoenen E.D. geven wij 4 weken garantie op stiksels en zolen/hakken.
  • Wij geven geen garantie op gespen, ritsen, knopen of enig soort sluitingen.
  • Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerk draden)
  • Het pullen van kleding valt niet onder garantie. Pullen ontstaat d.m.v. wrijving met andere materialen en daarvoor zijn wij niet verantwoordelijk.
  • Wij geven geen garantie op lussen/ haken en pluis bij gehaakte (wollen) truien en vesten. 
  • In het label van teddy jassen staat dat het gewassen kan worden, wij raden dit af.
  • In 1 maat artikelen kan altijd wat verschil zitten, wij behandelen dit niet als klacht.
Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 24 uur de items te controleren op een defect. Heeft u een defect geconstateerd stuur ons dan binnen 24 uur na ontvangst van het pakket een mail met daarin uw ordernummer en foto’s van het defect. 

Klachten

  • U dient een fabrieksfout of enig soort van mankement binnen 24 uur aan ons per mail te melden. Mocht u een later tijdstip dit melden, is er helaas geen reden tot enig soort van vergoeding. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk te beantwoorden. Wacht geduldig op ons antwoord voordat er verdere acties ondernomen worden. De retourkosten kunnen namelijk achteraf NIET meer vergoed worden. 
  • In 1 maat artikelen kan altijd wat verschil zitten, wij behandelen dit niet als klacht.
  • Alleen in overleg worden verzendkosten vergoed door middel van een retourlabel of ophaalverzoek als er op eigen initiatief iets geretourneerd wordt zonder overleg met My Brendz worden verzendkosten niet vergoed.
  • Onder de wettelijke bepalingen geldt tevens dan de klant een herroepingsrecht volgens de wettelijke norm heeft van 14 dagen.

Als u nog vragen heeft kunt u altijd even contact met ons opnemen!

06-48954263

info@mybrendz.nl